lördag 15 juni 2013

Season 2013 so far in pictures! Enjoy =)

Hej igen mina kära läsare! Tänkte jag skulle dra igång bloggen igen efter en tids paus, har inte funnit tiden och ron att skriva här, har fokuserat på fisket till hundra procent och på min sida jag nu har på Facebook. Tänkte dela med mig i bilder hur säsong 2013 hittills har sett ut och jag måste säga att jag är riktigt nöjd med fisket som varit =)
Person bästa gädda: 107cm, 10890g

106cm, 7,8kg

Öring

Lax

Lax



Person bästa Lax: 3,7kg 91cm

C&R









Minsta regnbågen någonsin =)






Jag och min sponsor och vän Tony Mouse Andersson

Jag och VD för LOOP Christer Sjöberg

Klas The Pikefather Skoglund och jag

Mr. Wolfcreek, jag och Ulf Hugsen








Person Bästa Havsöring: 2kg, 55cm

Torsk



Pris för längsta gädda i Tajtlajn´s Pike Challenge

101cm, 7,8kg

99cm, 7kg


C&R

94cm, 5kg

100cm,6kg


106cm, 8,2

Regnbåge



Predator Piscator-Mouse






Kärlek =)

C&R








Här med mina sponsorer från Leech




Nu har ni fått ett litet urval av bilder från säsongen och det kommer garanterat bli fler, har satt upp ett mål i år att landa minst 10 stycken över 100cm och minst en över 120 cm, så häng med och följ jakten här och på Facebook! Imorgon bär det av till Göta Älv för fiske med min fru, håller tummarna på att vi tagit några rejäla madamer så jag kan bjuda på fler fina bilder =) Så tills vi hörs igen, Sketfiske bröder och systrar! // Fredrik




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar